






BAGAŻNIK WYPRAWOWY FORD RANGER
Cena: 2790,00zł
Bagażnik dachowy Ocean Cross do Forda Rangera lub innego pickupa
Platforma bagażnika na Fordzie została w prosty sposób zamontowana do fabrycznych relingów. Całość konstrukcji jest stabilna, bardzo solidna i dobrze się prezentuje, nawet podczas szybkiej jazdy konstrukcja jest cicha. Istnieje możliwość zamontowania platformy na specjalnym systemie szynowym przymocowywanym wprost do dachu auta. Podana cena dotyczy bagażnika dachowego jak na zdjęciu ( na dwóch belkach pooprzecznych) o rozmiarach 130x155cm, surowy ( bez malowania). Panel ze światłami nie jest w cenie. Nośność jednej belki to ok 200 kg Czas realizacji ok 10 dni.
TRWAŁOŚĆ
Wszystkie elementy (oprócz profili) wykorzystane w zaprojektowanym przez nas bagażniku wyprawowym wykonane są z czystego aluminium metodą wtrysku, elementy są ze sobą skręcane nie spawane dzięki czemu nie są podatne na pękanie podczas jazdy w trudnym terenie. Profile od belek poprzecznych na których opiera się konstrukcja są 5 komorowe – bardzo mocne, ponadto posiadają gumowe uszczelki, dzięki temu ładunek jest zabezpieczony przed nadmiernymi drganiami oraz chroniony przed przemieszaniem. Kształtki wykonane zostały w formach ciśnieniowych (nie odlewniczych) co sprawia, że są bardzo wytrzymałe, do połączenia kształtek z profilami używamy śrub A2. To wszystko sprawia, że nasz bagażnik wyprawowy jest doskonałej jakości: solidny o mocnej konstrukcji, a przy tym lekki. Dodatkowym atutem bagażnika jest prosty i nowoczesny wygląd.
FUNKCJONALNOŚĆ
W zewnętrznych profilach można bardzo łatwo zamontować standardową markizę, a w części górnej i dolnej profili znajdują się rowki, w które bez trudu można włożyć i swobodnie przesuwać śrubę, a następnie zablokować ją nakrętka lub uchem transportowym (mocowanie do dowolnego sprzętu ), to samo dotyczy profili ładunkowych. Co ważne nasze profile ładunkowe sa na tyle mocne i szerokie, że swobodnie możesz po nich chodzić na dachu swego auta. Zaprojektowane przez nas belki poprzeczne oraz bagażniki wyprawowe produkowane są z użyciem matryc odlewniczych takich samych jakie używa się przy produkcji bloków silników BMW. Dla wszystkich, którzy sa w temacie: do profili aluminiowych używamy stopu ENAW 6063 T6, a do wtryskiwanych elementów używamy stopów EN AC-43400.
MODUŁOWOŚĆ
Nasz bagażnik charakteryzuje się systemem modułowym, robimy go w dowolnym wymiarze i konfiguracji do 5 metrów długości. Sam decydujesz czy ma być z relingami czy bez, surowy czy pomalowany proszkowo na dowolny kolor, podajesz rozmiar oraz wybierasz ilość belek poprzecznych. Tak naprawdę sam projektujesz bagażnik dostosowany do swoich potrzeb.